onsdag den 20. marts 2013

SÅ ER VI GÅET IGANG

Efter dvalen er der nu fuld knald på kolonihaven indvendig igen.

 Da de nye vinduer vi satte i her i sommeren 2012 var af godt gods, syntes vi at væggene kunne blive pænere hvis vi isolerede dem og satte gipsplader på. Det er nu ved at ske og kan mærkes allerede nu ren energi mæssigt vi har valgt at gå til lige over vindues højden med isoleringen. Det er for så kommer væg og vindue helt i plan efter vinduerne er sat op, de kommer jo en hel del ud i rummet . Ovenover vinduerne kommer en hylde som vil komme til at gå hele vejen rundt og forbinde hele rummet særdeles godt - det tror jeg på vil give rummet et godt look og man har altid et par pynteting for meget - jeg har da en del keramik ting . Der er masser af træ at se på i forvejen i huset, så vi finder det godt og variabelt for øjet at forandre rummet på denne måde. Først skal alle kablerne trækkes, det bliver dejligt når det hele er gjort. Bagefter skal der tapetseres, men det bliver først når al frost er væk, som jeg selvfølgelig håber på snart sker, jeg sætter tapet op med vævklæber så ved jeg det ikke springer fra ...