søndag den 28. april 2013

STUEN PÅ PLADS

Så blev det dagen hvor møblerne skulle ind i stuen, juhuu -;-) endelig. ...Det er altid dejligt at skulle indrette, jeg nåede da også at få pejsen malet op.
Denne pejs som du ser på billedet den var før Linda's fra CasaAsti, hvor er jeg glad for det køb, den passer lige ind i vores lille træhus og hygger gevaldigt.


Da jeg har gået og samlet møbler hele vinteren, havde jeg hele tiden det lette -  det sommerlige for øje, og DET syntes jeg er lykkedes meget godt selvom der endnu mangler lidt mere på en eller anden måde, men det kommer senere.Så her er hvad min søndag gik med, alt imedens min mand malede soveværelset som skal have mindst en gang maling endnu, men der er jo for koldt udenfor vi venter på solskinsvejr og varme i luften. 

















11 kommentarer:

  1. Det ser rigtig flot og hyggeligt ud.Godt resultat.Tillykke med det!

    SvarSlet
  2. Så fint indrettet, det er du god til.

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevt flot Grete..holdda op. Hvordan får du alle de ting il at være inde i det lille hus?
    Din stil er totalt ramt plet, let og sommerlig og pejsen den gør sig fint.
    Knus fra Linda

    SvarSlet
  4. Wauw! Så let og elegant! Wauw!
    Lotte

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Tak Lise, jeg er også glad for at rummet har den lethed.
    kh. Grethe

    SvarSlet
  7. Takker Lisbeth for den kompliment..hav en god havedag.Kh. Grethe

    SvarSlet
  8. Jo ;-) tak Linda, hver gang jeg lige skal til at finde et møbel så tænker jeg mon;-) også, det er klogt, tro mig jeg har os haft op til flere borde i mit hoved...inden dette IKEA bord blev købt - det har den fordel at klappen i hverdagen ikke optager plads, men at der faktisk sidde 6 pers. hvis det skal være inde..kh grethe.....god havedag ;-)

    SvarSlet
  9. Tak fru Skipper,der mangler stadig karmtræ omkring vinduet og vindue's karm til lidt pynt/blomster/gardiner....men sjovt er det at gå og indrette..Knus til dig med håb om solen må skinne idag.

    SvarSlet
  10. Hej Grethe.Det er vel nok blevet flot i dit lille hus......er vild med pejsen.Dejligt at indrette helt fra bunden God dag Jette

    SvarSlet
  11. Tak Jette for dine dejlige ord,indret helt fra bunden af, det kan jeg også selv bedst lide...

    SvarSlet