lørdag den 12. oktober 2013

DRIVERHUS VED AT VÆRE FÆRDIG




Her blev de sidste vinduer sat på plads i toppen, desværre er de vinduer ikke færdige med finpudsningen og malingen, men vigtigt er det, at de er sat i klar til vinteren. Stjern brædtet skal også lige nå at blive slået på...så alt ialt er jeg lykkelig for det lille hus..




desværre fik jeg taget billedet i lidt skæv vinkel.Det sidste af klinkebeklædningen i toppen kom op, men kun grundmalet nu kan det stå over til foråret og males hvidt.






Sikken en skøn solrig dag, den skulle selvfølgelig udnyttes - så frem med penslerne stigerne og alt imedens min mand stod på den anden side tog jeg den færdige side og gav den en gang maling, næsten færdig er den her grunderen, for siden skal den have den hel rigtige sidste gang, med en god maling med voks i, den skulle kunne holde i 10 år.....her er hvad jeg fik ud rettet idag. Efter en hård tid med kold skulder kunne jeg igen svinge penslen, men skal absolut passe på helbredet...













2 kommentarer:

  1. Undskyld Grethe, jeg har været lidt fraværende :-) for det fine hus det fortjener da en kommentar og det gør jeres flotte arbejde også. Du kan tro jeg glæder mig til at se resultatet.
    Varme hilsner tul jer begge.

    SvarSlet
  2. Tak for din altid søde kommentar de varmer, oh ja det er et stort arbejde, større end vi først så det - men det er slidet værd.Kan se du selv er godt igang med at samle vinduer det ser så godt ud, du kan glæde dig...tak for roserne....det varmer godt.kh grethe

    SvarSlet