lørdag den 9. august 2014

FORSAMLINGSHUS BÆNK


Hvor heldig kan man være......sidste uge var jeg på et marked i Øster Uttrup og gik rundt og småhandlede lidt, god stemning og billige priser.....pludselig faldt jeg over denne bænk som egentlig ikke var til salg, men  i det samme kom staf forbi, han hørte mit nødråb om at sådan en har jeg altid ønsket mig hvorpå han sagde det kan du godt..........juhu ...jeg må have set ud som solen....sikken et fund . Jeg fik bænkens historie den er fra 1946....og stammer fra Aalborg......Tænk om den bænk kunne tale......så blev det godt nok en lang tale...;-) ik .Den skal ikke males her er godt med god patina og den er 280cm.







her står den godt og i tørvejr passer lige til i mål.




Dejlige tomater på friland 

Kl. 8 blomsten fordi den springer ud der så jeg måtte vente til tusmørket faldt på

                                                          Ønsker dig en god week-end
                                                                                 ;-)

Hilsen Grethe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar