onsdag den 15. oktober 2014

FARVEL SOMMER

Denne rose New Dawn er nok den sidste for i år, hvilken duft den har, selvom det så sent på året.


    New Dawn 



Jeg fik en skøn buket igår da jeg var i Ikea, dem kunne jeg ikke stå for




     Hortensia står stadig i duusfarver og pryder, dejligt at tage bare en enkel gren ind i vasen.


     Her er min lille hund, skønt hvad mos kan bruges til ( købte den jeg på årets sidste marked i søndags) et hønsenet er den lavet af som stativ og så derefter kørt mos på, selv har jeg lavet dem selv.
     Syntes bare det var let at tage den med hjem uden at skulle ud og hente al mosen. 




      Tivoli rosen sidste udkald



                               Kan I have en dejlig dag i glade eftersårsfarver et sted derude
                                                       Hilsen Grethe🐣


Ingen kommentarer:

Send en kommentar