torsdag den 18. december 2014

TRÆER I MANGE AFSKYGNINGER

Mit i juletravlheden kom jeg til at tænke over hvor fascinerende træer kan være.
Her et lille pluk af mine oplevelser her i sommer....






Her er et meget fascinerende træ, mon ikke det er et oliventræ ved det faktisk ikke, jeg fandt det på

Corfu her i denne sommer, sådan et rigtig eventyragtigt træ.

          
  

Her syntes jeg det ligner et fod fra et dyr......vildt med naturen.


Læg mærke til træet i højre side det er snoet....mon ikke det har skudt sig frem i al karskhed


Disse træer var i en stor have i Denia Alcante Spanien...Eucalyptus træer utrolig gamle og talende ikke.


Her et Gummitræ mega stor, men se lige stammerne  jeg syntes vi har en natur der siger spar to
Hvad vi mennesker ellers kan udrette, hel enestående og man bliver hel høj at se på sådan et træ.



Min mand ser ud til at være fuldstændig overmandet her .....det Gummitræ er meget gammelt


Se lige her, hvor fredfyldt en sen aften jeg var på vandring sad de to Kaj & Bøje kalder jeg dem for
Stedet var Port Denia Spanien


Her et hult træ jeg vil sige et talende træ, eventyret igen Soldaten og Fyrtøjet
Det bliver ikke i min tid at træer får det look i min kolonihave, men de er fascinerende..


Dette træ står faktisk i Karen Blixens Have i Rungstedlund, gammelt men med helt sit eget udtryk.





Det var alt fra min kolonihaveblog og tanker om træer og deres udtryk 



God jul til alle mine læsere tak for at I gider kaste et par ord ind på bloggen det luner altid og motiverer
Til at skrive her på bloggen, af hjertet tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar