tirsdag den 17. februar 2015

GAMMELDAWS HYGGE

Det er ikke altid at nyt er godt, se her. Fra en rejse til Korfu i sommers
gik jeg og slentrede og her er hvad jeg så. To gamle søde mennesker har sikkert haft denne
udestue i en menneske alder de sad der ihvertfald meget, hyggeligt syntes jeg også. Det siger mig meget mere end nyt der funkler.
                                        Simpelt og hyggeligt.....




Bemærk denne markisedug er egentlig et kraftigt stykke lærred, spændt ud..




              De er mange arter af sten, det gør det ekstra smukt




       Her syntes jeg, at de der grene får det hele til at gå op i en højere enhed, og brugbart.
                                  Det fortæller at iscenesat mangler sjæl



                                       Her har selv katte det godt



                                         Håber du som læser med lader dig inspirerer.
                                         Det blev min have glæde og min nye inspiration i d.å.


                                           







Ingen kommentarer:

Send en kommentar