torsdag den 23. juli 2015

CLEMATIS

Elsker farven blå, denne X store clematis har været vidunderlig i år så blå, at man tror det er løgn.
Så var det bare en billig en fra Lidl...XERXES  X Flowers det behøver ikke altid at være de dyre der er bedst.....bare masser af kærlighed....




  Der er lige sneget sig en rødlig en ind i det ellers så blåt clematis bed...men den er alligevel sød...
 

             Masser af klokker på i år, men smag og behag om clematis skal være storblomstende, veksling er godt for øjet syntes jeg. 


God sommerdag til Jer derude........et sted i det skønne Danevang.....









3 kommentarer:

  1. Hej Grethe.Dejlige klematis du viser.
    Den fine Facination har jeg også.
    De er jo slet ikke til at undvære.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  2. Kære Grethe Hvor er de fantastiske dine clematis, den blå er helt vidunderlig! Elsker clematis, og jeg prøver at forkæle dem til blomstring. Det går da fremad men de er slet ikke så flotte som dine. Kh Tina

    SvarSlet
  3. Tak Tina og Jette.
    Jeg har selv knebet mig i armen over den blå farve...det er sikkert det hestemøj der er skyld i den farve....
    Krammer fra mig...

    SvarSlet