mandag den 20. juli 2015

SOLNEDGANG

Lige før solnedgang følte jeg mig godt tilpas og syntes egentlig at haven voksede, men hos mig kan det aldrig gå stærkt nok. Ved ikke hvordan I andre har det med sådan et vokseværk. Selv tænker jeg
at jeg bare skal have planter der hurtig løber i vejret og fylder pænt.
Det syntes jeg nu Akabiaen gør se her. Plantet for 3år siden..



       Forøvrigt en dejlig plads ved solnedgang 


Lidt vokseværk har det fået New Dawn godt på vej



Her mit blå bed elsker de her franske anemoner


             Lavendlerne er i gang 



Må da tilstå at et drivhus i haven skal der til, her er IKEA drivhus hvor jeg har taget bunden ud
Og ja selvanding i form af vandkanden der fyldes med regnvand og tipper rundt


Eges Have havde loppemarked og så måtte jeg bare have denne rustne olympisk lampe


En blomsterbutik lukkede og jeg var den heldige der rendte af med dette bord...så nu er der" bar" i haven....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar