tirsdag den 4. august 2015

RUST

Kan godt være mange vil sige hvad skal hun dog med al det rust. Jeg har altid været vild med rust
siden jeg har haft et kursus hos vores stor blomsterkunstner Tage Andersen i København.
Syntes det harmonere så godt med naturen, og er nu ved også at tage det indendøre se blot her.


Min nyerhvervet stage...



Denne lampe er godt 100år gammel og skal selvfølgelig have en skøn pære


Her en græsk krukke med patina


Løve på rust


Fik lige erhvervet disse fine gamle handsker fra en sød ældre dame, som har haft en god stil 
I hendes unge dage....dem måtte jeg bare have.


Så glad for mit rust i det ovale bed....


6 kommentarer:

  1. Hej Grethe.Dejlige rust ting du har anskaffet dig.Vi er efterhånden mange der har rustne ting i vores haver............det passer bare så godt derude.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  2. Tak søde Jette.
    Ja det gør det, det falder naturligt ind, imod de galvaniserede ting men ok,smag og behag Jette.
    God solskinsdag til dig hvorhen du end må være Idag.

    SvarSlet
  3. Kære Grethe Det ser skønt ud, jeg er også noget forfalden til de rustne ting i haven. Det giver et godt modspil til planterne i haven. Kh Tina

    SvarSlet
  4. Ja ikke Tina dejlig element at arbejde med.
    Kh. Grethe

    SvarSlet
  5. Hej Grethe, skønne rusting kan vi ikke få nok af. Jeg kom da lige i tanke om jeg har en tilsvarende lampe og står ved mine forældre, den må jeg da se at få reddet hjem :o)
    Og tillykke med fødselsdagen i dag og tak for det dejlige vejr.
    Kram Fra Linda

    SvarSlet
  6. Så sødt som du altid kan sige det Linda, takker mange gange...jo lampen det da det du skal...laver lige et indlæg hvor den står nu...
    Kh. God sommerdag nær de 30 grader...her altså.

    SvarSlet