torsdag den 17. september 2015

GAMMEL MØBEL


Et projekt har været undervejs længe, men ikke altid går planerne som beregnet,må jeg erfare .
Pyt med det, bedre sent end aldrig har jeg valgt at sige til min mand.det er jo ham som står for skud,
når der skal  et nyt projekt igang, men intet er skidt uden det er godt for noget da jeg først finder dette møbel som jeg blev hel exet over nu i denne uge.

Så jeg så lige det her hos en pige som kaldte sig blomster pigen.
Det var fordi hun havde en lille butik hvor hun solgt alverdens dejlige ting og blomster.
Da jeg så dette her gammel  møbel som  skulle rives ud af huset til fordel for nyt slog jeg til.


Baderum på vej....



   En dejlig marmorplade



    Spejlet fulgte med 


   Så weekenden står i projektets navn

2 kommentarer:

  1. Hej
    hvor ser det godt nok hyggeligt. det er jeg overbevidst om at det kommer til at se rigtig godt ud når I to engang bliver færdige.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Tak Kirsten ting tager jo tid som man siger og sygdom har det været undervejs så nu håber vi på at der sker lidt igen.
    Jeg glæder mig ihvertfald til at se resultatet og bedre billed også....men når man er begejstret kan jeg ikke lade være med at dele min glæde.
    Tak for din søde kommentar. God fredag Kirsten.

    SvarSlet