mandag den 2. maj 2016

CAMPOST

Så blev der kørt campost ud til den store guldmedalje efter min mand havde fyldt en trailer, det siges at skulle give enormt god vækst i haven og ukrudtet bliver kvalt.
Det ville jeg selvfølgelig gerne prøve....det er økologisk....altså giftfrit genbrug fra en landmand .En slags møj....Pænt lag lagt blev det ,så nu er det bare at vente på høsten efter slæbet...


sådan en god ny jord tilføre-relse.

to timer efter kunne jeg se at planterne var særdeles tilfreds...

Puderne kom til luftning på sådan en dejlig dag.


Håber også du som læser med har haft en god og dejlig dag


8 kommentarer:

  1. Uhmmm, lækkert med sådan en gang muld. Tror også planterne stor elsker det:-)
    Skøn ny dag til dig Grethe:-)))

    SvarSlet
  2. Tak søde Anette....tænk man kan blive så glad for en gang møj....de bedste penge jeg længe har givet ud...
    Krammer til dig Anette...

    SvarSlet
  3. Åhh, hvor lækkert. Ja det er et slæb, men det er guf for planterne. Jeg er så heldig at min søsters hest gerne sponserer et trailer fuld :o) det kan ikke varer længe inden jeg må ud til den og hente noget mere.

    Krammer til dig.
    Fra Linda

    Ps. Hold øje med Jettes side, vi arrangerer en tur til Tante Grøn d 12 Juni. Så husk at afsætte dagen :o) jeg er i Aalborg så du kan køre med mig hvis du har lyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Linda du er da bare så omhyggelig sød.
      👍 vi har godt nok ferie der Men vil lige se om jeg kan snige turen ind. Kunne være sjovt også at møde Jette pluds mange andre.
      Tak for din søde kommentar. Kh grethe

      Slet
  4. Hej Grethe

    Det må da være virkelig guf for planterne . Her får de hestemøg blandet med tørv, men dit er pænere ;)
    Ja det skønne vejr, kunne man godt vende sig til. Desværre har vi gråvejr i dag, men de lover jo at det vender tilbage
    Kh Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marianne ja dejligt vejr lige til at gå i haven i. Ofte har vi på den her årstid al for mange projekter vi skulle hellere nyde det goe vejr.
      Istedet for at bakse rundt Kh.Grethe

      Slet
  5. Hej Grethe.Dejligt med sådan et løs til at forbedre jorden med.
    Her køber jeg Champost i poser.Men det er nu heller ikke så tosset.
    Godaften Knus Jette

    SvarSlet
  6. Dejligt med et lag muld. Her bruger vi også omsat hestemøj, jorden bliver simpelthen så dejlig :-)

    SvarSlet