lørdag den 20. august 2016

HAVEN I HULLET



Under have festivalen var Haven i Hullet også med, den ligger i GuG.
Der var masser at se på her bla. Den lille have i haven. Fed ide, et rigtig lille have rum
hvor barndommens minder kom frem. Børnebørn vil elske dette rum.




Her viser jeg en skøn sammensætning .


Haven ligger i et terræn område, og alt var udnyttet rigtig godt med mange sjove rum.
Kunne se Annette kunne lide at lege med opsætninger og herved også udnytte haverummet godt.





   Her nedenfor vises at potteskår kan være dekorativt som er gamle drænrør.



  En smuk have med mange detaljer og sammensætninger,finurlige stier og mange sjælene træer .



   Ja, ideer var der rigeligt til at tage med sig i sin hukommelse. Hyggelig stemning og mange mennesker fandt    frem til haven og bilkøer i lange baner på en stille villavej..en stille søndag med vejret i top.

gammel servante stel som jo lige er in nemlig rust

    Her lidt for mændene som ikke er til have ideer...de blev parkeret her.
    Jo det var en god dag med gode have festivaler som jeg desværre ikke nåede at besøge allesammen.



  Tak til Annette Bekhøi som var sød og hjælpsom nemlig huset ejer....

4 kommentarer:

  1. Man bliver til stadighed overrasket over den kreativitet der gemmer sig inden bag hækkene, samt alle de skønne perler. Haver der lever et stille liv, men alligevel er kendte. Smuk have, og bilen kunne jeg nu også bruge tid på at studere.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
  2. Det har du ret i Henrik, et utal af skønne haver i kongeriget Danmark . Så det godt vi som blogger er pladseret i forskellige steder
    af landet og gør andre opmærksomme på disse skønheder...må sige din/ jeres er kanon flot da det absolut er et stykke Provence
    i har gjort jer...Henrik min mand drømmer stadig....
    Rigtig god dag til dig og masser af fornyet energi. Hilsen Grethe

    SvarSlet
  3. Den sti giver mig lyst til at udforske haven, så spændende! Lækker bil,hvis der var sådan en hist og pist, så tror jeg, jeg kunne lokke min mand med på havebesøg;-)
    Ha en skøn dag
    Kram fra Anette

    SvarSlet
  4. Kære Anette det samme tænkte jeg at så kan du tro mændene kom oplag stolen....ønsker dig en god sjov dag. Kærligst Grethe

    SvarSlet