mandag den 29. august 2016

PAVILLON



Min mand syntes han trængte til et projekt så han gik igang med spaden.
Han graver og vi finder god ler til roserne. Så jeg hev spandene frem og tænkte 
det er godt til Roserne og ja det et det.
Men hvad er det min mand mon graver efter...jo såmænd en pavillon med bænke.




De lange lægter males...for de er høje...



    Min mand godt igang. Vi har haft den type i en villa vi boede i før så min mand kender målene
    fra før...det er rart med gode pladser rundt om i havens rum...
    Ser for mig slyng roser og Clematis .
    Nu har jeg lige et problem da jeg ikke skal have lyserøde ej heller røde slyng roser...
    Bud modtages med kyshånd.




   Her oppe skal sidde en jern lysekrone...i enkel form.



  Det var begyndelsen på projektet...næste uge følger mere ...