søndag den 25. september 2016

JERN KUGLEN


Har før skrevet om pavillonen føjer lige noget til. Nu står den næsten færdig, der er blevet gravet godt og lagt sten i bunden som sagt er de 100 år gamle, så var det lige der også skulle et par bænke op syntes min mand for praktisk er det jo de står der hvis et hvil kommer over en. 
Turen går så til Plantorama der ser jeg i deres dekorations afd.de har kugler i jern,uh de var ikke til at stå for så jeg købte kuglen. For jeg måtte bare have denne jern kugle med hjem den passer perfekt til toppen. Den sidder godt fast i stormvejr. Den kugle gør bare noget på det byggeri syntes jeg.Min mand blev henrykt og sagde den blev så kronen på mit værk....

Så er valget truffet angående roser op af pavillonen, søde Linda har snakket godt for JAS ROSER så selvfølgelig havde han de roser i lige min smag jubi....

Følgende bestilt.....er... 2 Madame Alfred Carriere 2 Ilse Krohn Superrior 
Om jeg glæder mig til at de kommer MON ikke...




             Bænkene med et godt rygstød



    Der kan sagtens sidde 3 på rad og række.
   




    Må bare lige skrive om  FLORMA  frø for denne stolt kavaler pryder godt og smuk dobbelt
    er den,tænk bare et frø hvad glæde det kan give, jeg er super glad...



    Nu skal der snart graves have gange det bliver nok det næste trin der tages..vi får al græs væk
    i kolonihaven det bliver skønt...😍💚💪🏻
    Håber der blev nydt det gode vejr i danevang denne søndag.

8 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud med den kugle :) Tillykke med den :)

    SvarSlet
  2. Tak søde Ester bare man ikke bliver kugle skør af at kikke op...hehe god dag til dig i det skønne sensommer vejr..

    SvarSlet
  3. Hej Grethe.Flot jernkugle.........den passer da perfekt i din pergola.
    Og Alfred rosen kan du godt glæde dig til.Har jo selv 2 i min pergola.
    Og fint med de bænke.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  4. Tak Jette. Den kommentar kan jeg ikke stå for af hjertet tak. Må da lige se ind til dine Alfred roser. God dag fortsat.

    SvarSlet
  5. Hej Grethe
    Det er en flot og anderledes pavillion, I har der, jeg kan godt forstå, at du måtte have den kugle, den passer jo perfekt der.

    SvarSlet
  6. Tak Lisbeth ja syntes du ikke jeg var hel vild da jeg så den...nu sidder den der så må vi se om den er forankret godt nok hvis KARL kommer som vejr profeterne siger...tak for søde ord.

    SvarSlet
  7. Hej Grethe, Hvor er den kugle altså bare helt perfekt der på toppen af pavillonen. Super godt Rosenvalg du har taget. Det bliver du så glad for. Fnis har jeg lokket med JAS ? Jeg kan regne ud du har talt med ham og lokket ham til at sende til dig :o)))
    Stort Kram fra Linda

    SvarSlet
  8. Hej Linda ja du har lokket (talt pænt om) så jo JAS sender han er da sød ikk....tak for du syntes om kuglen den er perfekt til stedet ovenpå.
    Nu skal bænkene bare laves hel færdige og der skal lige graves lidt mere til gange. Det bliver så flot med de roser åh hvor jeg glæder mig til at se dette syn....og duften med....🌹🌹🌹🌹🌹

    SvarSlet