søndag den 29. januar 2017

HAVEMARKED ØSTRE ANLÆG



På sådan en grå søndag er det dejligt at læse haveblogs rundt om og Haveselskabet i Aalborg har nu fast sadt datoen for det vidunderlige årlige havemarked som jeg personlig er glad for. Så er du selv igang med at sætte store x i kalenderen så sæt endelig et mere. Der er så mange vidunderlige haver der skal besøges i år inden ferien også skal x af....

                                        Havemarked i Østre Anlæg





Vores årlige havemarked med stauder, alpine planter, træer og buske, krydderurter, roser, geranier, sten, pileflet, jern m.m. Havemarkedet er blevet en institution, som folk ser frem til. Her er der mulighed for at finde spændende planter til haven. Samt få en hyggelig dag under de store trækroner.

Dato: 17. juni kl. 11-16.

Sted: Østre Anlæg, Bonnesensgade, 9000 Aalborg.

Kontakt: Helga Hald, tlf.: 40 15 21 36,
               email: idehaven@idehaven.net
Indlæg og billede er fra Haveselskabets side....

Rigtig god læsning fortsat i blogverden......




2 kommentarer:

  1. Jeg har også mange planer om at besøge en hel masse have i år :-)
    Og jeg skal bestemt også til marked i Østre anlæg, det er virkelig et af de bedre. Mange forskellige planter og i et dejligt anlæg. Jeg havde slet ikke set datoen, men regnede med at det var lidt senere. Rita fra Blomstertøsens have holder jo Blogtræf og havde faktisk også den 17. med i overvejelserne, men heldigvis blev det den 10. ellers havde jeg jo et problem :-)
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  2. Tak Lene ja det er også et marked jeg elsker helt vildt. Netop fordi vi møder så mange skønne milde havemennesker..
    Håber da at møde dig...blogtræf er det officielt...eller bare piger der har fundet sammen.
    Hilsen fra HAVELIV v. Grethe

    SvarSlet