mandag den 22. maj 2017

GENSYNS GLÆDE


Efter en uge på Kreta kom jeg hjem til havens glæder, deler lige min glæde med dig der læser med. Da jeg så tulipanerne stå rette og strunke blev jeg rørt til glæde. Syntes faktisk de er lige til at spise.
Tror at høstanemonener kan lide selskabet.





Akelejernes indtog var også kommet fint næsten udsprungne. Syntes de er guf for en have hvis bare de styres.



     Her den gule Akeleje, den er da smuk!
  



     AKEBIA har sandelig høst i år, nyd synet her et kæmpe væld.





  På genbrugspladsen fandt jeg denne skønne krukke, den havde ingen bund, men fint for mig.
  Da krukken skal ud i bedet gør den sig til her. 
  Petunia af den her slags står længe i blomst, troede efter en uge jeg skulle vente afblomstring,men nej
  fine blomster stadig.



 
  Løvstikken er gået grasat....så det er en "fryd"
  



   Min ny indkøbte oregano er så smuk her den var vokset godt så nu må der laves pesto.





   Har forsøgt mig på et espalier til æbletræet Cox Orange æblet
   Forsøget er lykkedes meget fint syntes jeg.
  



 
  Opdagede faktisk i aftes at der er flyttet nye beboer ind her i under etagen, det er så mega 
  fedt, at nu efter et par år er fuglekasserne ok...man bliver da glad over at se sin have lykkedes .
 



Ønsker Jer alle en dejlig dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar