onsdag den 28. juni 2017

HVAD ER DETTE


Jeg købte et æbletræ sidste år. Se lige her,et eneste æble på, godt begyndt. Hvad er nu det for et æble.
Det er såmænd et Skovfoged æbletræ de æbler smager bare af barndom, min barndom. Det er et æble der ikke kan gemmes pga. Det bliver melet,men smagen er lige min sommer når æblet er bedst.




   Hvor er jeg glad for jeg købte det




Billede to her . Ved jeg faktisk ikke hvad det er jeg viser,er der nogen læsere der kan sige mig det.
I foråret gjorde Nørresundby Apotekerhave et nyt tiltag at rydde deres have og her i blandt denne plante. Jeg kom til at bære mange planter hjem og hurtig gik det så det med at huske det forsvandt som dug for solen. Selv har jeg en anelse om det kan være peberrod ved nogen noget derude. Må i meget gerne skrive det 
I kommentarfeltet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar