tirsdag den 20. juni 2017

STIER

Projekt stier første etape er næsten færdig, her løftes en flig.
Der har været  stille på bloggen da en lille ferie sneg sig ind. Frodigheden vokser dag for dag i min have   og det med at grave græsset af lykkedes fint, jeg er hel klart tilfreds.
Stierne er så dejlige at gå på de er nemlig lydløse,hvilket gør oplevelsen i haven skøn og dejlig.

Højden i haven er kommet til sin rette alt efter min plan. Planterne trives godt da de nu står i læ for hinanden og det er kun ganske lidt ukrudt der kommer. Det der kommer hives op .

Fik lige plantet to af Nordens oliven som indgangsparti .





Jeg er skæppe glad over valget af træflis i rigelig mængder på de stier. Selvom det var pr. håndkraft at al græsset kom væk. Det fortryder jeg ikke




   Græsserne er skønne her hvor roserne snore sig imellem




  En lun plet i haven blev det til,et godt rum.

  I skrivende stund sidder jeg på mit hotelværelse i Ørestaden og er så klar til Cph- Garden imorgen
  ses vi, jeg håber.....

 

Ingen kommentarer: