torsdag den 3. august 2017

AALBORG 20AUGUST

Åben Have/Kolonihave i Aalborg d.  20 August fra 11.30  - 16.30 entré 20 kr

  kaffe og kage er inkluderet i prisen. 

Nu prøver jeg at åbne min havelåge for første gang. Ups,  jeg har sommerfugle i maven.
 Det er ikke en perfekt have, ikke en hel færdig have,  men det er der,  hvor mit pulserende liv er lige nu. Haven er inddelt i rum og med det spiselige i højsæde, så det er ikke en typisk kolonihave du skal se. 



                    På skrånende grund


Haven har jeg arbejdet med i godt 4 år
Så kom og se hvad der kan ske på kort tid. 


Dette indlæg er i forlængelse af forrige. Så Schroll ned

Kom og nyd haven fra dens mange vinkler, august må da kun kunne blive bedre end juli...selv om det idag styrtregner...
Ses vi. 

20. august 2017 - 11:30 - 9210 Aalborg sø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar