mandag den 18. september 2017

SEPTEMBERDAG

Sensommer er en utrolig dejlig tid. Alt ånder på en hel speciel måde.

Stressen har lagt sig over dit og dat som skal gøres og jeg syntes denne måned er bedst.
I år kan vi ikke klage over vores vandregning, den er der blevet sørget rigeligt for oven af.

Se her, Det klæder fenniklen her vådt i vådt og se perler på snor, jeg elsker dette syn.




  I år kom dette bassin som noget nytteligt i vores have.
 Insekter nyder at slå sig ned og drikke her. Vil tro om et år 
 er det groet pænt til. Håber bare jeg kan få overvintring til  de skønne papyrus .
  Det minder mig nemlig om vores rejse på Nilen....for en del år tilbage
 Pavillonen spejler sig ned og mine muslingeskaller ( åkander)flyder med det er en god begyndelse.


  
  Min Malva er ren vidunder, minder både om en rose og lidt om bonderosen.
  Håber at se den til næste år igen den var sent ude, men mon ikke vejret har skylden.
  




   Altså lidt stolt af dette wiuv . For når man går oppe fra hoved huset og ned
   føles dette sted så rart. Haven her, er nede i niveau. Der er leget med ganske få 
   m2 og oplevelsen blev bedre end vi kunne have forventet.





Min mand fik koblet en fin trappe til det eksisterende flisegang.
 De gamle fliser som fik en omgang rå cement med fejekosten de blev som nye. Pladsen foran Havehuset er super skøn delvis sol og skygge. Så pladsen her blev en udsigtsplads ved have åbningen





  I år blev mange projekter færdige, grundet vi havde sat et mål med haveåbning / Haveselskabet have besøg og målet blev nået.
   

   



   Håber du nød det du så....tak for du kikkede med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar