mandag den 1. januar 2018

ÅRET DER GIK 2017

Når jeg sidder og tænker over året der gik kan jeg
se der sandelig er udrettet en del, her kommer mit år i haven

Et bassin bliver til og planter blev udvalgt til området 


Det færdig reultat blev Så godt
Mere lys i havehuset vindue skiftet og min mand knokler



Der blev høvlet pudset og sved


Men også tid til kaffetår og kvalitetstid
Haven vokser sig stor og der opstår en cottage have
Til stor begejstring vinder min datter Maria en Award Cph Garden 2017
Det blev en uforglemmelig dag for os begge               
se hendes vidunderlige blog her
 www.livsnyderhaven.dk


Have gange blev gravet ud og der skimtes en dejlig pergola


De lodrette linier tager form

Ukendt rose, men meget smuk opdages

En pergola i indgangspartiet blev det til, græs gravet af og dejlig flis lagt ud
Rundingen vokser sig godt til


En trappe blev det til imellem terræn den har senere fået olie og farve

Køkkenhaven blev fordoblet og afgrøden blev god
Åben Have i August
Haveselskabe,t skønne have glade folk hygger sig sammen

det nedgravede rum fungere godt en have glad pige døbte rummet til gin & tonic rum
Egeskov slot var rammen om indviterede blogger, mit første af slagsen


Tid til slap af tid til at gøre noget unyttigt 


Tid til at forme keramik til min egen stil

Min datter lod mor få en dejlig gave en frokost og overnatning i Haven i Hune
og vi nød haven og den stemning der var og i Anne Just atelier en uforglemmelig dag

Roubitterne blomstre ogjeg  glæder mig til at se dem igen

Moustand wood i sit rette element

en aflægger fra Jørns Have Silkeborg  Tusindstjernen

Elskede floks mine ynglinge

Mørk Hyld som bare render derud ad, men giver en hel del til øvrige blomster
Det hele tager form og det kan jeg lide.                                                             

Det blev så min kavalkade for året fortalt i billeder 2017.                                                                 
GODT NYTÅR til alle mine læsere og et RIGTIG GODT HAVE ÅR                                               
 
Kærligst Grethe                                                                                                                                       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar