mandag den 29. januar 2018

FORVENTNINGENS GLÆDE

Sidste sommer satte jeg rosen Ilse Krohn og forventer mig meget af denne skønne rose.
Den kan så meget i og med at den er smuk og holdbar, så elsker jeg den cremeagtig farve den har
de få kronblade, jeg syntes den rose kan noget i blomsten.

Pladseringen for rosen er i vores træpavillion lunt og solrigt og der håber jeg den rigtig slår sine grene ud og kommer med mange smukke blomstre samt at den falder godt til her.
Den er sat i rosenjord tilsat ler og så har den fået fjer fra en gammel pude ned om rødderne. så mon ikke den har fået gode betingelser.



                                          Alfred Climbing har længe været på listen over køb
                                          begge roser er købt hos Jas på Fyn
                                          skønne roser og ih, hvor jeg glæder mig til alt begynder på ny.
                                         




                                         Forventning ved at dørene slås op.......




                                              Dejligt når kulden, den stive blæst og de grå skyer
                                              er bytte ud med sol og varme jo jeg er i forventning
                                         




 Keramik skal der til i haven, de her små guldklumper 
kommer der flere af, så de vil være at finde på åben have i år




                                          Sidste år havde jeg tomater inde i havehuset det var min mand ikke
                                          begejstret for på grund af helbredet.
                                          I år må jeg finde på noget andet .....




Det kunne måske gå hen og blive sådan et magen til
dette designet af Signe Wenneberg som var at finde sidste år
 på Cph-Garden



Det var lidt om forventningens glæde for denne gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar