mandag den 19. februar 2018

MINI DRIVHUS


Så er det mig lykkedes at få samlet vinduer lige magen til dette skønne mini drivhus
som jeg så på Cphgarden 2017  jeg blev vild begejstret da jeg så det, har også skrevet om det før. Det må prøves da min mand ikke kan få luft i havehuset når der står planter derinde. Det var ellers hyggeligt men så er dette her løsningen. Nu er vinduerne støvet op i nærområdet end da til billige penge.
dette er af design af  Signe Wenneberg læs og klik       www.signewenneberg.dk

Det kom der alligevel et lille projekt ud af det for mig og min mand med at slibe og male i foråret.
Så det bliver så hyggeligt med tomater som her og  vinduet på klem  kan du se det for dig, emmer bare af atmosfære....hvor jeg glæder mig til det forår snart kommer.... 




       
                     
     På denne plads skal det stå det lille mini drivhus. Her er sol skygge og læ .Græsplænen skal væk og der kommer pæle op som skal bære et sejl. Det kommer i løbet af foråret til at ske en del igen.         
 



  Har også længe gået og grublet over denne plads
   Lykkefund danner en fin bagvæg efterhånden og kommer til at fylde godt i år.

Tak for du kikkede med venligst Grethe
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar