søndag den 22. september 2013

EVENTYR HAVER

Igår var jeg på besøg i Eventyr Haver som havde åben have, må sige jeg blev vildt inspireret da Annette og Torsten Andersen viste rundt  i deres egen have i eventyr-haver Langholt i Nordjylland.
Vejret var godt, solen var fremme og besøgene strømmede til, for hvem elsker ikke eventyr i sin have, en have tror jeg personligt at man aldrig bliver færdig med, det er jo skønt at se det store også i små haver...det er blevet mit motto. Annette og Torsten udvikler ideer og have planer de laver udfra ønsker og behov og jeg  må sige de er nemme at snakke med.
Så her er et udpluk af hvad jeg så, er sikker på jeg kommer igen til næste år. Tak til Annette & Torsten..som forøvrigt også laver kursus i fiberbeton. info@eventyrhaver.dk 

 Det starter godt

 Flot afspejling 
 Rust i haven giver et flot rustik look

 Her i parvelionen så jeg sorte tomater


 En skøn pergola


Anette havde lavet dette bord i fiberbeton


Her fortæller Annette om at lave fiberbeton



I et eventyr er der altid kongekroner







6 kommentarer:

  1. Der findes rigtigt mange flotte haver rundt om i vores lille land, og du fandt en Eventyrhave med Konge krone og en masse dejlig inspiration. Uh hvor jeg føler at i er meget langt væk, når i du viser så dejlige billeder.
    Knus fra Linda

    SvarSlet
  2. Jamen Linda jeg er lige her..hihi.ja du har så sandelig ret,der er mange dejlige haver rundt omkring..
    drysser lige lidt eventyrstøv over dig.kh Grethe

    SvarSlet
  3. Hej Grethe.Altid dejligt at komme rundt og blive inspireret i dejlige haver.Fik en lang snak med Anette til Solhøj plantemarked for nogle uger siden.......vi havde begge været i London og set haver.
    God dag Jette

    SvarSlet
  4. Tak Jette,du har ret med god inspiration..........det må jeg sige du sandelig har ;-) kh Grethe

    SvarSlet
  5. Det är första gången jag har hittat till din fina blogg, jag kommer åter.

    Anna

    SvarSlet
  6. tak Anna, du hjertelig velkommen jeg er beæret.
    kh. grethe

    SvarSlet