lørdag den 26. oktober 2013

HAVEPLAN






Så går vi fra sommertid til vintertid, men det er jo også så hyggeligt at hygge op indendøre/udendøre.  Det har i år været en fantastisk sommer der har været gang i blomsterne som aldrig før og rigtig mange bloggere har vist fantastiske haver i flor.Nå, men inden jeg drømmer for meget .......
Så har jeg derfor besluttet at bruge vinteren til at få styr på min egen have,  se lige her hvad jeg gik og tumlede med idag.
 Her skulle gerne komme en frodig have.

 Der blev tegnet op først i mel, med posen svandt hurtigt så blev det ellers i grus. Den seks-kant er en parvelion - langs hækken skal være en gang.


 Her er fire lige store bede - beregnet til højbede



En have plan er ikke så lige let at udarbejde når bare man er en ganske almindelig have interesseret pige. Så derfor besluttede jeg at tage en mel pose og gå igang med at tegne på græsset -  forøvrigt, ( vildt sjovt) men den mel pose slap hurtigt op...så havde jeg heldigvis en grus bunke at tage af........Så her er billederne fra dagens sjove leg. En have bliver til, malet med store armbevægelser.
Den lange sti af sten skal væk, forrest her en del roser gerne med duft.







Det er meningen at der skal  gangstier af enten sten / legsand/ eller andet godt.