onsdag den 25. februar 2015

VICTORIANSK DRIVHUS

I min store søgen idag efter et victoriansk mini drivhus fandt jeg der her juhu...
jeg kan næsten ikke få armene ned .
Er det ikke smukt jeg ser frem til at få det hjem kan næsten ikke vente .
Der er mange lækre ting hos Isabella Smith, man bare må eje.
billedet er lånt fra Isabellas hjemmeside


Så gør det jo ikke noget at finde De her meget omtalte Rosenslynge som siges at blive 3m.
Her koster de 25,ookr så alt ialt en god handlen idag.

Dem glæder jeg mig til at se i min kolonihave. For må sige, jeg er 
smittet med at forsøge selv om jeg ikke helt har de grønne fingre endnu .
billedet lånt af Isabellas hjemmeside
 Håber også solen har været ved dig idag.

1 kommentar:

  1. Fantastisk ditt victorianske drivhus!
    Og så mange lekre og stemningsfulle bilder du deler med oss:)
    Herlig!
    Tak for din søte hilsen:)

    SvarSlet