lørdag den 19. april 2014

EN DRIVERDAG


En driverdag skal der også være plads til, så man kan få ladet op med energi og det blev der idag. Ingenting bare dase og nyde - at driverhuset er kommet så langt som det er og at det er til at være i er dejligt og tilmed idag med den dejlige sol.Jeg må tilstå sådan et projekt er stort at gå igang med, jer der går i de tanker. Derfor vil jeg dele min glæde med jer der læser med. Det er kun den ene side der er blevet indrettet som denne her og svært kan det være at putte de rigtige ting ind, men jeg prøver og sætter også ting væk igen for jeg kan altså ikke med for meget pynt. Der skulle lige lidt let læsestof til, så ISABELLA er godt at nyde til en kop kaffe. Håber I derude et sted nyder det også.

Det er mine tomatplanter der er i baljen


her tulipaner af de små af slagsen hjemme i rækkehuset  sammen med perlehyacinten de er i højbeds kasser .

Fortsat god påske.
;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar