søndag den 19. juli 2015

PRINSSESSE ANNE

Ved ikke, men jeg syntes at roser er nok den blomst der er så forskellig fra andre blomster.
I år er det denne rose der hitter hos mig, prinsesse Anne, den er yndefuld i sin blomst.
Da foråret har været så blæsende og koldt har det også givet en tørhed i jorden og selvom gødning 
har været givet som det skal er min konklusion at det bestemt ikke har været rosen år.

Så nu håber jeg på anden blomstring bliver bedre...og August bliver dejlig.







Her titter de frem bag kastanje hegnet ....


                                 M   Rigtig god søndag aften.

4 kommentarer:

  1. Køn rose. Her har roserne haft et utrolig godt år med en formidabel blomstring, så det bildte jeg mig ind var generelt.

    SvarSlet
  2. Kære Grethe Det er da en vidunderlig rose. Her har det indtil videre været et godt rosenår men besværligt. Det har stormet så der skulle bindes op, været tørt så der skulle vandes konstant. Lad os håbe som du siger, at anden del bliver lidt mindre bøvlet ;-) kh Tina

    SvarSlet
  3. Jo tak for jeg er da helt ved at sige roser er ret så besværgelige at have, jeg har haft meget rust at kæmpe med, og det skal jo bekæmpes ellers går der stængelsyge i dem....og grenene har knækket....så Tina lad os håbe nu.....
    Kh. Grethe

    SvarSlet
  4. Hej Grethe, her har Roserne opført sig anderledes end de plejer. Men nu ser det ud til at de er ved at komme efter det og blomstringen er så flot. jeg har også kæmpet med sygdomme, storm og min Coral Dawn har måtte klippes helt ned, da den var så fyldt med mug og sygdomme at jeg opgav.
    Vi håber på at det nu bliver Rosen vejr.
    Kh Linda

    SvarSlet