søndag den 7. august 2016

ROSERNE LIGE NU




Regn i stride strømme har vi nu fået nok af, roserne har blomstret,men alligevel 
kunne der have været mange flere udsprungne hvis bare vi fik lidt mere varme mon vi 
får det i år....

Her bringer jeg mine roser i blomst..lige nu.



                  New Dawn 




             Wollerton Hall rosen yndefuld








                  Claus Dalby rosen her på det sidste manglet varmen, ellers en smuk rose og kraftig


   
                            Rose De Reicht  en busk rose  står længe i blomst 




                 Willestrup rosen


   Torne løs rose desværre glemt navnet



                                              Moustand Wood  er absolut en af mine favoritter og skøn duft




                       Prinsesse Anne rosen er noget spinkel og står ikke længe i blomst



                        Ukendt rose som fløjls 


                           Blue  Moon noget sart men smuk


                              Rosen Twist er ny i haven ....

2 kommentarer:

  1. Hej Grethe
    Det er flotte roser, du viser. Jeg undrer mig lidt over din Wollerton, min er gul.
    Hilsener
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth
      👍 lige præcis undre jeg mig også over farven. Det gjorde jeg faktisk igår da jeg satte den på og kunne ikke finde ud af hvad det nu var for noget.. Da jeg Googlede den kom den også i creme.. Så tak for du bekræfter min anelse.
      Kh grethe

      Slet