søndag den 23. april 2017

PERGOLA


Tredje og næstsidste Update  inden pergolaen står færdig. Efterhånden har vi ryddet hele grunden. Den tidligere ejer gravede bare sit affald ned. Tror desværre at der er mange kolonihaver der kan finde skidt hvis der graves dybt nok...desværre. Nu er snart hele grunden renset og det er rart at vide for en selv ihvertfald. Efter det Måtte jeg en tur omkring Jas Roser der får man virkelig god betjening af den gamle slags, se mere på jadroser.dk udførlig side og mange spændende roser på hans side.

Nå, men her er pergolaen, desværre har jeg en meget skrånende grund, så det er så svært at tage billeder som giver et godt look, derfor denne vinkel. Nu mangler der kun lige de smalle pinde oppe på taget vejret skal bare lige arte sig.
Se med igen når jeg får mine roser plantet fra Jas....






    Der er plantet efeau ved indgangspartiet, da djo ikke bliver så voldsomme her ved indgangen.




     Her skimtes det arkitektoniske som jeg personlig kan lide. 


   Montana Clematis.
  
  God søndag derude....husk at nyde dagen om du er på arbejde i haven eller hvor du nu er..ses igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar