lørdag den 15. april 2017

STIER


         Det vist længe siden nogen har hørt fra mig. Nu er jeg tilbage med et lille udpluk hvad jeg lige
         går og laver i den lille have, i kolonien. Der graves på livet løs...godt og grundigt. Har fået den ide
         at få haven i højder og her er jeg amatør men prøver alligevel. Min mand har støbt en kant hvor 
         der skal nogle stolper ned i og stå som væg,de males sorte. Det vil give rundingen kant og rum.
         Der beklædes med dug og slås rivenet ned,senere kommer der brædder udenpå .
         



         
        En lille forsmag på stien, med barkflis...





  Her viser jeg,hvordan jeg lige får fyldt et hul ud ved mine roser.
  Da jeg ikke klipper ret gerne mine slyngroser, men bøjer gerne grenene og så føler rosen sig truet
  og tænker jeg må hellere skyde....så kommer der fart på og jeg får tætnet hullet.



 
    God Påske....derude til alle mine læsere.

   











Ingen kommentarer:

Send en kommentar