lørdag den 5. maj 2018

GRØN SOM GRÆSSET

God Søndag 



I år skal farven være grøn en frisk grøn, nærmest græsgrøn inde i mit havehus.

Grøn giver en liflighed selv på en grå dag. Jeg vælger farven græsgrøn og nyancer dertil i år
og mixer glas og keramik da det klæder hinanden i nyancer dertil. Når jeg vælger så få farver som muligt
er det på grund af jeg ikke bryder mig om for mange farver her, da det giver den bedst mulige ro 
ved få valgte farver. Ved ikke hvordan du har det med dine farver i orangeri, drivhus eller havehus
det fungerer bedre for mig og giver mig roen.

Pisst..Mine høns er jo populærer og en sød kunde gjorde mig opmærksom at lave høns i tema dvs.
som her en grøn høne,det er en smadder god inspiration der straks blev udfordret.

keramik
Mit eget design, sakse holder så ved jeg hvor den er
Kugler inde som ude
sættes en lille korkprop i bunden kan den flyde på vandet 
Siges at grønt er godt for øjnene hvordan har du det mon?



Loppefund fra Højlund Glas er lige mig
God søndag til alle der læser med her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar