tirsdag den 8. januar 2019

ROSEN LYSTHUSET



Denne rosenpavillion har en særlig betydening,
da min mand for snart tre år siden fik en blodprop i hjernen 
Da blev det ham magt påliggende at ligeså snart han kunne så ville han prøve krafter 
om koordinationen var på plads. Det var selvfølgelig meget nøje iagttaget af famili og jeg.
Det var da heller ikke sådan han lige fløj ud kort efter, men et par måneder efter, så var han igang igen
kun meget små fejl opstod og det har gjort vi begge elsker det lille åndehul mere end nogen sinde 

Min mand kom igang igen og har det idag fint, men et wake -up call blev det til og vi er meget privilligeret at alt er gået så godt, vi værdsætter hver dag i taknemlighedover livet.

Det hele er gjort af min mands hånd roserne stor trives her med de små fejl, ingen er perfekt siger vi 
og det betyder ingenting, syntes faktisk det er en ekstra påmindelse for os begge.


madame Alfred Carrier stor trives 








Ilse Krohn Superior tror jeg vil komme ekstra godt i år den står forrest til venstre 


Det er det, der gør en have til noget særligt at gennem processen kom sådan et eventyrligt eftermæle.

                                                                       Grethe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar