torsdag den 18. oktober 2012

FØRSTE SKRIDT

Det første vi har taget hul på er nye vinduer og døre.Det er planen det første år at omforandre huset inde som ude.
For dernæst at tage hul på arealet rundt om huset. Der er tiltænkt en træterrasse i forskellige nivauer...
Først skal der søges på G&G....ja og det gav pote også enda til billige penge.
Her står han så og kan ikke andet, højt til vejrs..lige lidt der skulle rettes, godt der først blev grundet for så ville vi aldrig have blevet færdig....så to hele omgange....puha det lysner..

2 kommentarer:

  1. Uhhhh, det er lige før det kilder i maven, det ser lidt farligt ud.
    Jeg er imponeret over hvor hurtigt det skrider frem, når jeg tænker på hvor lang tid det har taget mig en hel sommer at få mit hus malet hvidt indenfor.
    Hilsen Linda

    SvarSlet
  2. åh, ja Linda jeg fik min mand til at kravle op på stigen, jeg ville bare snuble lige ned i bøtten med al malingen..hehe..jo vi har knoklet vildt....
    Ofte så går det hurtigt, med det er altid lige i starten da man jo er ivrig for at se resultatet ikk!Du ved boligprogrammerne laver det jo på 3 dage...hehe ;-) men meget vi slet ikke ser.

    SvarSlet