torsdag den 6. juni 2013

DET NYE HAVESKUR

Så kom det nye have skur op og det gamle væltet ,sikken dejlig luft der blev på den gamle plads foran køkkenvinduet. Nu kan jeg bedre se min solgård som skal ligge lige foran køkkenet, der er nemlig dejlig morgensol og mine clematisere skal vokse opad et rivenet og en del roser skal slynge sig i hegnet . 
Terrasse forlænges magen til den øvrige til hen forbi skuret. Idag blev terrassen, altså  den gamle terrasse,  slibe ned  og heldigvis med en slibemaskine og derefter med ludsæbe og tørret i to dage og så endelig terrasseolie så den er som ny.









5 kommentarer:

  1. Hej Grethe.Hvor er det blevet flot. Både den nye terrasse og det nye skur.Dejligt at få det lavet.Hviler ud efter Kolding.......skønt at møde alle de dejlige bloggere.
    Rigtig god weekend til dig Jette

    SvarSlet
  2. Jamen Jette, er der noget der er gået forbi mig....
    Tak for din søde måde at være på.
    Ja der er knoklet altså min søde mand har gjort det hele næsten, det kræver jo muller...hehe os go week.......til dig

    SvarSlet
  3. Hej Grete
    Hold da op, hvor er det blevet flot. Og det nye skur passer jo som fod i hose med huset.
    Terrassen er blevet SÅ flot, har du så haft ømme knæ igen eller er det din gemal der har måtte ned på knæ denne gang?

    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Sikke en udvikling, på kort tid. Glæder mig til at se haven forvandle sig lige så meget. Det bliver uden tvivl flot!

    SvarSlet
  5. Takker søde piger Linda og Maria sidste hånd på værket idag så er hele terrassen istand gjort og den nye kan lægges til, jo det går støt fremad....haven i forvanling jo tak den var værre...hehe.

    SvarSlet