tirsdag den 2. juli 2013

COUPE DE HEBE

Hvor er det altså dejligt med et blogbesøg, jeg er så beæret over at havebloggeren Linda fra Casa Asti tog tid at besøge min kolonihave i søndags, vi talte om haveplaner og mange gode råd, for er der en der forstår at se muligheder så må jeg sige at Linda er fabelagtig god til det, sikken hun sprøjter det ud af ærmet.

Jeg havde ellers planlagt at skulle have taget et billed af Linda og jeg sammen, men vi havde så meget at snakke om, at jeg helt glemte at fotografere...så øv, siger jeg bare ;-) .Det må blive en ommer.

Vi udvekslede mange ideer sammen, så jeg ser frem til nye bloggere og at Linda igen besøger det Nordjydske.

Se lige her hvad den skønne kvinde havde med til min ringe have....en Claus Dalby anbefalet rose Coupe De Hebe Boibonrose med duft og mange knopper..den er nu plantet sammen med Nev Dawn ....jeg vil for fremtiden kalde hjørnet for Linda's  Corner.



Ved eftertanke : tænkte jeg over hvor lifligt at det er at udveksle gode erfaringer og ideer sammen og mærke at uanset om man aldrig har mødt eller set hinanden før, så er det som man altid har været sammen. Sikken en dejlig dag det blev.



;-)





3 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt at få besøg af andre havebloggere. Godt I nød det. Skøn rose du har fået.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. tak Lisbeth, kan sandelig også se du har haft travlt i weekenden....ville gerne have været på Samsø...men skal nok lige kende nogen at køre med...
    kh. Grethe tro din hosta vokser -

    SvarSlet
  3. Hej Grethe
    Nu må jeg altså give mig tid til ar følge lidt op på bloggene, det har været en dejlig skøn sommer med en masse oplevelser, så min tid er bare spurtet af sted.
    Hvor er du altså bare sød, og tak for de søde ord.
    Det er en ære at være gæst hos dig og jeg er hel beæret over at få mit eget hjørne, det glæder jeg mig til at se.
    Knus fra Linda

    SvarSlet