mandag den 26. maj 2014

NYE KRUKKER

Nu kommer der lidt orangeri over mit lille driverhus, her er det med ny erhvervede Lene Bjerre krukker.
De er af beton så jeg syntes de passer godt ind til zink.



En genbrugs solurpiedestal er kommet til ære og værdihed igen, syntes den passer fint ind.



Her er gamle fliser blevet genbrugt og pladsen foran driverhuset er rettet i niveau . Min mand syntes der skal være lidt liv op af den ret så store terrasse så han lavede en kumme af gamle fliser....hvad der skal være i ved jeg ikke endnu. Hvad syntes I?.





Det er utroligt hvor glad jeg er blevet for det lille driverhus, det har charme og en atmosfære til en kolonihave som vi nok aldrig havde kunne tænke os til, jeg vil anbefale det til alle, at bygge sit eget.



Jeg syntes den liggestol fra Lene Bjerre passer fint ind ,så jeg købte to stykker i fredags - gik ellers og drømte om en lille fransk seng, men så bliver pladsen for trang . Den ene kan sagtens være i driverhuset når jeg skal have en pause fra mit dags værket derude.Den  er rar at sidde i og drømme nye tanker..


I min sommerfuglebusk er der landet en flagermus af kgl. art- sødt ikke.

Det var lidt fra mig til alle Jer derude der læser med -  håber også I fik en god have dag idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar