lørdag den 14. juni 2014

ROSER ROSER OG ATTER ROSER

Kan altså ikke lade være med at vise min store Alcymist jeg er vildt betaget af dem - da jeg kom hjem til aften havde solen bagt ned på roserne at jeg kunne se en mere intens farve - det må i altså se. Nu er den oppe på en højde af 240cm. Som Ghita Nørby siger jo mere man snakker med sine roser jo mere blomstre de - hun har ret..



Min ALCYMIST

LØVEHALE
TYRKISKE KIRSEBÆR ER REN GUF


SLUTTEDE AF PÅ PLANTEMARKED I AALBORG IDAG DER BLEV SNAKKET LIVLIGT OG DELT ERFARINGER UD

der blev købt citrongræs,  hjortetrøst , violfrøstjerne den Claus Dalby anbefaler og   hvid solhat
Jeg kunne have købt meget mere...........billed kommer senere de er plantet nu her til aften
Det blev en god dag og sluttede af på Klarupgaard der var livstilsmarked. Her ses den smukke gård hvor årets julekalender er optaget.


Ønsker alle læsere en god søndag
;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar