fredag den 16. januar 2015

PÅ MARKED

  

Idag købte jeg denne søde vogn - den måtte jeg bare have med hjem.
             Lige nu skraber jeg lidt til mig på markeder hvor jeg kan ,for jeg længes til forår.




Denne skønne solparaply



Ih, hvor jeg glæder mig til at indrette igen


  



De ting her fik jeg med i købet Idag, sikker på jeg nok skal få dem i anretter hjørnet
Som her, smukke stager det var ved at blive tusmørke så billedet knap så skarp  



Dejligt at snart skal alt frem fra gemmerne, for der pakkes ned hvert år ved lukningen



Denne her reol har ikke virket som den skal derfor tror jeg der skal vandrette hyller 
som vil fremhæve rumstørrelsen


Ellers er det jo denne tilbygning som skal stå færdig til åbningen af haven



Her er det juleroserne de holdt i stormen




Købte flere roser i september  så dem glæder jeg mig til at  se
Rose De Recht


Så jagten på gamle potter sætter ind 
her er billedet taget fra Haven i Hune

Ingen kommentarer:

Send en kommentar