onsdag den 2. januar 2019

PIIIIST JEG ER HER

            

                                                                                   
Varmt Velkommen 2019

Håber alle kom godt ind i det nye år, og forresten så har jeg vidst ikke været så aktiv her på det sidste 
halve år men vil gøre mit bedste for fremtiden hvis i stadig hænger ved.                     
   Jeg vil alligevel beskrive mit   2018   som året hvor min have slog  igennem og                                    hvor  mange var  interesserede i at besøge os for at få en kolonihave stemning det gjorde at dansk cyklist forbund de tog en weekend hos os og må sige at det er først her haven bliver levende og givende så  det kan varmt  anbefales.                                                                                                                                              
  Efterfølgende kom åben have ved haveselskabet                                                                                                                      
senere skrev Nina Ewald om haven i www.hjemmet.dk  nr 32                                                                                                         
                                                                                                      
hyggekrogen
                   
                                                
                                                                             
                                                                           

                                                                                                                                
kik med på billederne
                                                                       




 
her ses tvholdet De gamle gartnere kan ses på You Tube stadig
  
                                                                        
     


climbing ice
                                                                            

   
                                                                             



                                                                              
           
min favorit fluks og så særlig denne her




















                                                             
plantesalg



GODT NYTÅR fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar