lørdag den 14. marts 2015

LAGKAGEBED

Det er ikke til at stå for disse små blå og i denne weekend fås der 25 procent i Bilka. Denne skønne pinselilje er den jeg kender bedst fra barn af, vi havde den i lange rækker i mit barndomshjem. Så den 
måtte jeg bare have med hjem. egentlig skulle jeg have købt mange flere, men mon ikke jeg kan nå det 
imorgen.


                                   Nu står de godt her til de bliver plantet.

    
          Fik da også lige lidt vinrabarber med ....fordi jeg elsker en lækker rabarberkage

   
      Det er temmelig hårdt at lave niveauer, bare se spaden er dejset om. Her har jeg brugt 
      kvas, gamle blade fra hæk og deslige, græsklyner et strø kalk, muldjord og ellers et lag champost.
       Det bliver et godt bed med god grobund nu skal jorden lige hvile til der skal plantes.
        Mangler at få fat i store gode marksten nu, så jeg håber en bondemand har nogle. Vi har først 
        vand i haven på søndag det bliver en fest, så åbner sig en ny sæson i kolonien det bliver godt.
       


                                      Der blev gravet og gravet Idag.

 
     Taks, roser, og efeu er der i dette bed så nu skal der dug på og så igang med at lægge fliser.
      




Ingen kommentarer:

Send en kommentar