søndag den 23. august 2015

EJ BLÅT TIL LYST


Er så vild med den her blå tidsle,frø af Claus Dalby, købt i Bilka og allerede så fin i år.
Den forventer jeg mig meget af for den lyser bare igennem.

Når jeg ser haver eller blomster i planteskoler går det lidt for meget op i lyserøde kontra violette
farver og det for mig sukkersødt, så har I kære læsere også fået lidt for meget rosa ind, så er denne tidsel fin da den er mindre i det hele taget og mere skarp i den blå farve.





    Ellers er jeg til dem her, Dahliaen...



   De her floks....aaah dufter sødt og godt


      De her...kornblomsters i chokoladefarve...


   
   De her godt igang første års blomstring, det skal nok lukke sig en dag i vild orgie af blomster
   det bliver så godt...



  Rigtig god sommer et sted derude i varmen..og..husk lige at drikke rigeligt med vand Idag.



2 kommentarer:

  1. Hej Grethe.Ja !!! det gælder om at nyde de sidste sommerdage.Og dejlige blomster du viser.
    Jeg har en skøn mandstro som jeg købte i London for to år siden.
    Og dahlia i alle de smukke farver og faconer er da heller ikke til at undvære.Dine blomster ser fine og friske ud........jeg viser en lidt vissen have.Vi har i den grad manglet vand,men heldigvis fik vi lige 10 mm til morgen.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  2. Ja Jette du kan tro den nydes igen med hold igen i ryggen...så der holdes inde med tunge løft for en stund, men nusse kan man altid gøre .
    Ja vand er kærkommen nu.god aften Jette.

    SvarSlet