tirsdag den 15. september 2015

EN DAG I KOLONIHAVEN

De sidste roser, her er det en rose som jeg fik af bloggeren Linda fra Casa Asti, det er et dejligt minde at have, hver gang jeg set på den rose tænker jeg på Linda, for hun er skøn at være sammen med, fuld 
af god energi.
Ellers er haven snart i efterårsdragt...


   En nylig købt floks den har ikke rigtig foldet sig ud, syntes den er smuk



  Høstanemonen farvel


    Hjortetrøst...er en af mine ynglings  pæn stor bliver den og stænglerne flotte ikke mindst blomsten


   Paradis æblerne er på vej til at blive røde, ser ud til god høst igen i år


   Mit oliventræets høst...



   Det var lidt fra kolonihave livet Idag .....lidt solskin blev det også til..

3 kommentarer:

  1. Hej Søde Grethe, hvor blev jeg glad da jeg så du stadig har rosen☺håber den opfører sig pænt☺ Jeg har lige kigget lidt tilbage på Bloggen, hvor ser den helt idundelig ud.
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Hej Grethe.Det er altid dejligt at få planter og frø af andre bloggere.
    Og floks findes der mange skønne af.
    Jeg viser mest lidt roser,hortensia og dahlia.
    Dejligt at der stadig er noget der blomstre.
    God aften Jette

    SvarSlet
  3. Linda tak for det du kan tro der bliver kælet for den så derfor kommer den lige til at stikke hovederne frem...du skal bare kikke rundt..
    Vi håber på mere sol i det sidste vi har af september...
    Kram

    SvarSlet