mandag den 21. november 2016

PYNT


Efter turen i skoven i går må jeg bare lige dele de her små træer som var selvsåede ude i skoven.
De har fået lidt jord og mos til at holde på fugten.
I har nok hørt om dem der gemmer og gemmer  sådan en skuffe har jeg af bånd og her er det lædder bånd fra Lene Bjerre.
En lille nem 


  
   Kransen som er beviklet af hør kommer frem hvert år
   bare i fornyet udgave i form af det jeg lige har ved hånden.
   Lidt lys på og hyggen er der...
   Selv holder jeg ikke af nisser så det er ikke det der pyntes 
   op med her hos os....




Så nu kan julen godt begynde....

5 kommentarer:

  1. Hej Grete.Fine små træer du viser.Men din krans ser bare godt ud.Viser også lidt jul.
    Kan huske at du skev for et stykke tid siden at folk ikke lige så dine indlæg.Men undre mig over at du ikke har en blogliste der viser de sidste nye indlæg.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Hej Grete.Fine små træer du viser.Men din krans ser bare godt ud.Viser også lidt jul i mit indlæg.
    Kan huske at du skrev at folk ikke lige så dine indlæg.Men undre mig over at du ikke har en blogliste der viser de nyeste indlæg.
    Men rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  3. Tak Jette det har jeg ikke lige tænkt over....det må der kikkes på.
    Jeg har heller ikke under svar ved indlæg det er total forsvundet og jeg har bakset med det og gjort ved ingen resultat...
    Så tak for din årvågenhed...kikker lige på din blog Jette.tak for søde kommentar..
    Kærlig hilsen Grethe

    SvarSlet
  4. De er virkelig dekorative, de små grantræer. Det er hyggeligt med ting som din krans, der hentes frem år efter år.

    SvarSlet
  5. Tak Marie je g er også super glad for kransen, forøvrigt en Lene Bjerre krans .
    Da jeg selv syntes den var tam ( den er i hør) så besluttede jeg mig for at pynte den hvert år.
    I år er det hortensia og Sct. hansurten....
    Tak for du kan lide de små træer også . De er i raku skåle som jeg syntes er en god kombi..
    Mvh. Grethe

    SvarSlet