lørdag den 19. september 2015

EN BUKET



Idag har det været frisk og solrigt her oppe i Aalborg, jeg valgt at gå lidt i haven og se om dahliaerne havde det godt. Alt imens min mand knoklede med taget i badeværelset..
Dahliaerne havde det godt men en  var lige på nippet til at vælte, hvad de ofte gør.
Jeg fik bundet op omkring dem og så et par stængler var knækket ved roden, ærgerligt for der var mange knopper. Det er jo det man kommer ud for når det er en have man køre til i ny og næ.

Egentlig gjorde det ikke noget for jeg fik en buket ud af det ind til huset, og det er jo ikke så ringe enda.

Her syntes jeg I skal se hvor skøn en buket det blev til og hvor den pryder..



    Her en dejlig hyggeplads ....


    Tænk jeg fik fat i sådan en persillehakker den kan lige sidde her på kanten og er klar
     det er jo godt med det grønne drys.


    I mit grill hjørne.....


    Håber også at I der læser med har haft en god dag.....


4 kommentarer:

  1. Sikken en skøn farvestrålende buket af glæde. Heldigvis var det dig der knækkede dem, og du var til stede, for hvis det nu havde været vinden, og du ikke var der, så var alle de skønheder gået tabt.
    Det ser rigtig hyggeligt ud i jeres dejlige kolonihave.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Det har du ret i Kirsten jeg kom i rette tid og Idag stod de så flot inde i stuen og sikkert flere dage endnu.
    Selv Idag har jeg haft travlt med binderiet så nu står alle ret op og ingen knækker.
    Tak for din hyggelige kommentar...kh Grethe

    SvarSlet
  3. Hej Grethe.Hvor var det heldigt at du lige nåede at redde de smukke blomster.Og nu kan du jo nyde den derhjemme.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  4. Ja Jette intet er så skidt end det er godt for noget og det må siges at nyde skal vi også være gode til. Det er jeg hermed blevet mindet om. Fortsat god aften

    SvarSlet