lørdag den 9. december 2017

OFF & ON


Fordi en kolonihave lukker ned, så kan jeg ikke lade være med at komme der for at drømme og mærke efter om jeg stadig er tændt på det simple liv i kolonihave livet og om det er det jeg skal bruge tiden på i 2018 .Jeg skænker en kop kaffe og mærker roen her.
Til gengæld er det dejligt at forlade sin komfort zone derhjemme og træde ind i det simple univers som kolonihaven livet jo er og her er masser af ro /fred og fuglefløjt.

Det er det skift jeg kan tvivle på om jeg vil bruge tiden på mere. For jeg har også en lille have at passe i rækkehuset hjemme i byhuset, det hele skal jo passes.

Her i år havde jeg dejlig success med dyrkning af grønsager så nu kan jeg kalde det en rigtig  kolonihave og det trækker jo godt i sig selv.

Til gengæld når jeg drejer nøglen her i kolonihavehuset så ligger huset her bag mig i mine tanker når jeg forlader stedet, og det i grunden dejligt.Så må det jeg ikke fik lavet vente til næste gang.

Så mon jeg helt kan undvære det liv, det må tiden jo vise.

Her er lige et stemnings billede neden under det nåede at blive tusmørkt.



                                           Livet i glasperlen som jeg kalder det










Ingen kommentarer:

Send en kommentar