torsdag den 3. januar 2019

HAVELIV


Som en læser bemærkede at mit fravær just ikke gav mig titlen som landets flittigste 
blogger til det  må jeg sig nej, det går jeg hellere ikke efter .                                     

 Ofte er stilheden godt for at mærke efter, om man er der hvor man skal være             
dertil -  kan jeg sige jeg har været der hvor jeg skulle være af personlige årsager.      

  Jeg blogger når jeg syntes og ikke for at præsterer noget som ikke er mig.                   

                                                         Nu til mit indlæg.                                                                 
     




   
                                                                                                               
    Jeg er inspireret af  den skønneste have som ligger i Nordjylland
  www.iminhave.dk  den er så spændende. 

                      Så jeg håber du kikker ind på link her. Henrik kom jeg til at kende igennem mit  keramik og du kan finde utrolig meget andet her for han er lidt af en       
                    ekspert på mange områder og så kan du finde ham på IG under samme navn .                                                              
           
                                      
                    jeg har tænkt palmer ind her og store bregner, Yucca Gloriosa  da den er hårdfør               

       bregner har jeg selv i haven og de skal bare flyttes.                                               
    Hørpalme Fortunei vil også indgå   og om jeg glæder mig -  det kan du tro.    
                                                                                 
                     
                                                               


Her vil indgå Himmalaya Musk i min jungle Have som jeg fik ned fra taget af 
havehuset og om  den har blomstret jo rigtig godt i 2018
Piiist . Løven er ankommet.


Mange hilsner fra Grethe og tak til Iminhave V. Henrik
                                           
                                                                           
  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar