søndag den 17. juli 2016

LIVSNYDERHAVEN.DK



Hvor godtfolk er kommer godtfolk til, siges der  -  sandt som sagt, så her mødte vi Tim Skovrup fra Sønderjylland.Tim er en skøn have blogger og så gik snakken livligt det var så dejligt at møde ham og forstå nye vinkler om have livet . For i en have er intet rigtigt og intet forkert det er selve passionen der tæller, Her ser du Tim sammen med Maria. 

Jeg har været så heldig at få lov til at overnatte i Have hotellet i Haven i Hune.
Denne gave var fra min datter som forøvrigt har livsnyderhaven.dk skal love for der blev nydt igennem.



     Tror Maria og Tim havde tænkt over stilen her i Haven...angående tøj...


      Er her ikke smuk,t her er skønt at sidde og drikke kaffe og smage kringle over alle kringler uhm...en     smuk drue/vin på væg og i loftet tænk, når der er drueklaser hvor skønt her så er og  Stjernen i midten henrivende, drømmende....



    Her boede vi.....
     Da Anne Just levede var det hendes værksted. Kan sige, at sidde og kikke på hendes værker er fantastisk her på nu, et have hotel.Tit stod jeg her og drømte mig det det sted hen. Nu er jeg her, så drømme går i opfyldelse...


Her nød vi dejlig fisk af forskellig art...jo, min datter gav mig en oplevelse af forkælelse ..


   Tak til min datter, hun så mor havde brug for retræte og det fik jeg.
   Haven i Hune giver så meget at man må komme tilbage.Den er fuld af paradisisk stemning.
                        Besøg Haven nu og du vil aldrig glemme den.

Skønne have hilsner fra Grethe
  

8 kommentarer:

  1. Hej
    Ja Haven i Hune er et dejligt sted at besøge :-) Heldigvis har de fået styr på det igen, det kneb lidt i de første år efter at Anne ikke selv var med, men nu ser det godt ud igen.
    Altid dejligt, at møde andre havetosser, du er også heldig at dele interessen med din datter.
    Jeg sad lige og kiggede på de forskellige ting du har fået lavet i kolonihaven, det ser godt ud :-) Hvad er det for en kolonihave du har have i. Min søn og svigerdatter har lige købt hus tæt på den forening, der er i Østerådalen, der har jeg gået nogle ture, når jeg passer børnebørn. Det er altid hyggeligt i en kolonihave og folk er så søde og venlige.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave.

    SvarSlet
  2. Hej Grethe.Det var da en skøn gave at få af din dejlige datter.
    Har selv besøgt Haven i Hune for et par år siden.
    Og dejligt billede af Maria og Tim.
    Ja !!! os have mennesker har altid noget at snakke om.
    Er selv lige vendt hjem efter 6 dage i London og en hel dag på Hamptom Flower Show..........som jeg viser masser af billeder fra.
    Rigtig dejlig dag Knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Grethe:-)
    Sikke en skøn gave-i den skønneste have, det må være et helt vidunderligt sted at vågne! Og ham Tim er en klog mand-måske det hænger sammen med navnet, det hedder vores søn:-)
    Du har ret i at det er en have man aldrig glemmer, den sætter helt igennem dybe og gode spor i en. Jeg så den første gang i sensommeren 13, og i morgen tager datteren og jeg turen til Hune, vesterhavet og hyggelige bloghus, jeg glæder mig!
    Hilsner og kram fra Anette

    SvarSlet
  4. Hæ hæ sad og tænkte blog, men det hedder jo skønne Blokhus;-)

    SvarSlet
  5. Hej Søde Grethe, hvilken vidunderlig gave. Det må være helt fantastisk at kunne gå en en tur i haven efter lukketid og bare nyde og vågne igen til denne drømmeagtige scene.
    Skønne billeder og hyggeligt at i fik hilst på Tim :o)
    Kram fra Linda

    SvarSlet
  6. mojn Grethe
    TAK FOR SIDST.... det var megaskønt at hilse på jer i den berømte have...
    og du har helt ret i, at det er passionen for havelivet som betyder alt...

    SvarSlet
  7. Kære Grethe Sikke en vidunderlig gave, jeg har stadig det tilgode at se Annes smukke have. Fantastisk at man kan overnatte det, kan godt forstå, at det var en skøn oplevelse og så møde en anden blogger. Knus Tina

    SvarSlet
  8. Det ar da godt nok en dejlig gave at få! Og hvor har du taget nogen skønne billeder
    Altid godt at få ladet batterierne op med inspiration og nye indtryk
    Tak for at vi måtte kigge med
    Kh Vibeke

    SvarSlet