søndag den 3. marts 2013

SÅ ER DE HER

Med sådan en solbeskinnet dag fandt jeg vejen forbi Bilka, kunne ikke dy mig at gå i have centret - Hvad måtte mit øje skue-


 
                                                                     Claus Dalby halv borde sikken et syn jeg så....



  
                                                           Efter dette tog jeg videre til Plantorama
                                                           og så dette vidunderlige drivhus i mini.
                                                            Det er pænt stort overvejer det.

7 kommentarer:

  1. Ja Grethe det ser fint ud, købte du noget? Her på øen hos os, bliver man ikke så nemt fristet :) når man ikke har en Bilka lige om hjørnet.

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.
    Jeg tænker over det, kunne godt bruge sådan et halvbord, men jeg er jo ikke så langt fremme med byggeriet af drivhuset så det haster ikke, jeg blev bare så betaget af det syn.
    Nej Lisbeth, det har du ret i med hensyn til fristelse. Foråret er jo også kun lige på trapperne så vi er jo nok lidt ivrige...;-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor kunne jeg godt tænke mig det drivhus, men så skal det da lige sættes temmeligt langt ned i pris - jeg er desværre ikke millionær - endnu da, for jeg har to rækker i eurojackpot hos danske spil hver uge, så kryds lige fingre for mig hva!!! :o)
    Venligst Vibeke

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke.
    Jeg vil håbe af hele mit hjerte at du må komme til penge...jeg syntes det drivhus er mega fedt. Det kan man bruge på så mange måder sommer og vinter.Selv har jeg købt Ikea drivhus det fungere også fint...meeen det andet er super.
    Mange hilsner fra grethe

    SvarSlet
  5. Hej Grethe.

    Uh ja, Bilka har fået nogle fine ting efter de er begyndt at samarbejde med Claus Dalby :) Hvilken Bilka var du i? Jeg prøver at finde ud af hvilken Bilka jeg skal tage på dagsudflugt til, for at få fat i hans krukker... (så vidt jeg ved, har den i Fields ikke haveafdeling)

    Forårshilsner
    Ane

    SvarSlet
  6. Hej igen

    Så lige, at du bor i Ålborg - det er jo ikke lige i nærheden af mig... :)
    Forresten, dejligt kolinihavehus I har.

    /Ane

    SvarSlet
  7. tak Ane, ja det er Aalborg, men tror det er landsdækkende så du kan rolig ta til bilka...god tur.

    SvarSlet